Meleglelés

Meleg közélet? Meleg közértet! Melegológia A-tól Z-ig.

voices

  • Buccser: szerintem abban nincs igazad, amikor azt gondolod, hogy valaki azert nem megy felvonulni, mert fel... (2009.09.08. 16:54) Mérleg
  • LeGars: @bölcsésztanár: ;))))))) (2009.09.07. 20:52) EuroGames 2012
  • LeGars: @bölcsésztanár: a "Jézusnak is két apja volt" tábla szerintem nem volt gáz, de biztos mindenkinek ... (2009.09.07. 20:06) Nincs de

2010.06.03. 19:11 LeGars

!szkafander

Drága olvasóim!

Jó ideje nem írom a meleglelés-blogot, mint az bizonyára feltűnt. Egyrészt nem maradt rá időm, másrészt kicsit kimerültem. Időre volt szükségem a feltöltődéshez.

Hónapokig gondolkodtam azon is, milyen irányban vinném tovább írásaim sorát, mert egyhangúnak ítéltem, hogy kizárólag kulturális-politikai vonalon mozogjak. Valami másra vágytam, valamire, ami jobban kifejezheti identitásomat, identitásunkat, szélesebb perspektívát mutathat fel. Valami általánosabb, talán elvontabb vonzott. És az ötletnek érlelődnie kellett.

Azt is untam mellesleg, hogy egyedül szerkesszem a blogot. Mostanra kiérlelődött egy új irány, ez pedig a !szkafander. Bulit szervezünk, nem is akármilyet, három barátommal: Aendroiddal, Punpával és Űrfivel. Elindítottuk új blogunkat, a szkafander.blog.hu-t is, mely egyszerre foglalkozik zenével, politikával, kultúrával, gasztróval... és ahol a nyárra szerveződő bulink részleteit is időben megtudhatjátok.

Csak remélni tudom, hogy ti mind, akik eddig olvastatok, szívesen nyargaltok át az új felületre.

Ott találkozunk, szkafanderben és anélkül,

LeGars

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://melegleles.blog.hu/api/trackback/id/tr702054296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása